2007. december 6., csütörtök

YO-HO-HOOO!


Mikulás napja van. Ebből az alkalomból először is boldog névnapot kívánok minden Miklósnak. Másodszor pedig megosztanám Veletek a tegnap estém rövid történetét:
Hétkor kezdődött az edzésem, amiről nyolckor el kellett jönnöm, ugyanis a koliban Mikulás-napot tartottunk, és pont én voltam a Télapó, így nélkülem nem lehetett kezdeni. Fél 9-kor közölték velem, hogy kilenckor kezdés, úgyhogy van fél órám, hogy masszívan alkoholizáljak. (Az ugyanis hagyomány, hogy a Mikulás részeg.) 30 perc alatt 3 sört és 3 pálinkát fogyasztottam el, utóbbi jófajta házi törköly, ami az 53-mas számot viselte magán (köszi Jaga!). Ettől aztán nem kellett sokat noszogatni, hogy kiálljak a tömeg elé, és adjam magam, vagyis inkább a Mikulást. Bebizonyítottam a kételkedő kollégistáknak, hogy a földimogyoróban igenis ott van a Télapó fejének mása, valamint három lányt is az ölembe ültettem (egyszerre) egy fénykép erejéig. Az utána következő buli állítólag nagyon jól sikerült, de én nem emlékszem rá... Utólag mesélték, hogy jókat táncoltam, énekeltem, söröztem, sőt, sikerült alvás közben megzavarnom egy szépséges leányzót (erre emlékszem), akitől ezúton is elnézést kérek emiatt. Mellékelek egy képet is, hogy a tűzőgép segítségével papírlapra applikált vattaszakállam világhírűvé váljék.
Boldog Mikulást Mindenkinek!

4 megjegyzés:

  1. Szia Fecóka! Emlékszem még milyen érzés mikor a Mikulásnak gyorsan gyorsan innia kell, mert jön a 9 óra, és hát a Mikulásnak kell a bátorság ugyebár... Kéményekbe ugrik le, meg kollégistákhoz jár... ;) Jó látni, hogy még döcög a Fenyves. Ha előbb nem VEN-en találkozunk...

    Szabi

    u.i.: Tetszik a Blog-otok

    VálaszTörlés
  2. Kíváncsi vagyok mi lehet egy ilyen mikulás puttonyában, minimum AK-47-esek :D

    VálaszTörlés