2007. december 25., kedd

Macskafogó 2

Méltatlan. Mind a címre, mind a folytatásra, mind az építő jellegű kritikára. Szörnyű. Egyszerűen el nem tudom mondani, mennyire fog hiányozni az a másfél óra az életemből, amit ennek a förmedvénynek a megtekintésével töltöttem el. Ennek egy vicces kis mesének kellett volna lennie, mégis sokszor a fejemet fogtam kínomban, és csak 2-3 kacajt hallottam a nézőtérről, azt is mindig ugyanattól a sráctól... Rengeteg ötletet loptak más filmekből és mesékből, lehet, hogy paródiának szánták, de annak is harmatgyenge lenne. Egyszerűen rossz, a közhelyszótár és a tucatviccek kedvelőinek biztosan remek szórakozást nyújt majd, de én mindenkit óva intenék ettől az élménytől. Lelombozott, nem is kicsit, pedig elég nagy várakozással ültem be a moziba. Sajnos megint csalódnom kellett, mint már annyi folytatás esetében. Ennyire azonban még sosem múlták alul az első részt. Nem tudom, mi történhetett. Méltatlan.

1 megjegyzés: