2007. december 20., csütörtök

Itt vagyok én is...

Sziasztok!

Első hozzászolásomnak illene valami frappánsnak lennie, úgy gondolom. Lehet még a végén az lesz belőle, sosem nem lehet tudni. Bemutatkoznék a látogatóknak, mert nem biztos, hogy mindenki tudja, ki is vagyok én. A honlapon van egy Rákóczi kocsmája című szám, amiben elhangzik, hogy ne ülj majd a Süti mellé. Na én lennék az a Süti. Megtisztelő, hogy két barátom dalba foglalta a nevem. Köszi srácok! Majd egyszer valahogy viszonzom, ha tudom. Nem ígérek semmit, de az biztos. Az a baj, hogy a tegnapi nap folyamán elkaptam valami bacit és baromira nem jó a közérzetem, meg a torkomis fáj, meg különben is év vége van és mennék má haza a sötétbe. Eszembe jutott egy találos kérdés. Aki tudja a választ, annak fizetek egy sört:) Milyen színű bábukkal játszák a sakkot Zala megyében? Gondoljátok jól át, mielőtt válaszóltok rá. Betegségre való tekintettel most zárom soraim és elmegyek egy pálinkakúrára.

Üdv mindenkinek: Süti

1 megjegyzés:

  1. Szia Süti!
    Légy üdvözölve a Blogon!És persze jobbulást kívánok Jay nevében is!

    VálaszTörlés