2007. december 16., vasárnap

A Kárpátia Körmenden - 2007. 12.15.

A tesómmal tegnap este elmentünk Kárpátiára. Belépve a csarnokba konstatáltuk a kb. 3000 embert… Pontban 9-kor színpadra is lépett az együttes, szerencsére már be volt lőve a cucc, és így azzal nem kellett foglalkozni. Bele is csaptak a húrokba, és két órán keresztül folyamatosan játszottak. A hangminőségre sem lehetett panasz, és néha olyan szinten ment a tombolás, hogy a könyökömet erősen kellett használnom :). Nagyon nagy buli volt, bőven megért 1500 forintot. Február 23-án pedig Bikini-Kárpátia-Moby Dick Szombathelyen... A tracklist így nézett ki körülbelül, lehet hogy kimaradt 1-2 szám (nem mindig sorrendben):

Kárpátok zengjetek

Neveket akarok hallani

Trombita szó

Menetel a század/Szél viszi messze

Abból a fából

Lesz még

Hősök

Az én házam

Felvidéki táj

Mesélj még nekem

Ugye gondolsz néha rám

Megállj holló

Csendes a Don

Szárnyaszegett

Veterán

Egy az Isten, egy a nemzet

Rozsdaette penge

Szép vagy, gyönyörű vagy Magyarország

Délvidéki szél

Keleti Kárpátok

Igazán szeretni

Pálinka

Egy nap az élet

Jó lenne

Hallottam nagy hírét

Barátom, mondd merre vagy

Tábori posta

A Jászságban a Kunságon

Árpád apánk induló

Erdély szabad

Ráadás:

Magyarnak születtem

Hol vagytok székelyek

Magyarország katonái

Szózat

Székely himnusz

1 megjegyzés:

  1. Bikini, Kárpátia, Moby Dick; hehh ilyet a nagy Butapesten is csinálhatnának; nyáron már annak is örültem, amikor KFT, Bikini, Rózsi volt egymásután (fasza kis buli volt az is). Jó program lesz, bár egy kicsit hiányzik valaki a felsorolásból... Szombathelyen rock buli Lord nélkül? :)

    VálaszTörlés