2009. szeptember 22., kedd

Under myself

Mostanság nem minden alakul úgy, ahogy tervezem. Elsősorban az aggaszt, hogy még mindig nem találtam magamnak munkát, ezzel szoros összefüggésben pedig az anyagi helyzetem sem éppen rózsás...
Másodszor pedig hiányzik a sport, a mozgás, A CSAPAT! Egyelőre TV-n keresztül követem az NFL-meccseket, de ez korántsem ugyanaz, mint hetente többször összejönni a csapattársakkal, együtt készülni a szezonra, a következő megpróbáltatásokra. Hiányoztok, fiúk!
Harmadsorban az első pontban említettek miatt elég sokan cseszegetnek, leginkább a hozzám közel állók, családtagok. Tudom, csak ösztönözni akarnak, de én sem színes üvegcseréppel vakargatom a hátsó fertályom, hanem normális munkahelyet keresek! Ha már októberben sem találok semmi értelmeset, kénytelen leszek elmenni fizikai munkára, vagy a végzettségemnek nem megfelelő munkakörbe. Mindegy, valahogyan muszáj pénzt keresni.
Végül pedig elmesélek egy történetet: Nyugodtan sétálok egy városszéli bevásárlóközpontba, mikor is megáll mellettem az út szélén egy zebránál egy hatalmas fekete Mercedes. Egy (névjegy alapján) igazgató úr - aranyfog, -nyaklánc és -gyűrű - megkért, hogy adjak neki 5000Ft készpénzt, mert eltört a hitelkártyája (megmutatta, tényleg) és nincs nála semmi pénz. Nehezen hittem, mondtam, nincs nálam annyi kp, utalványt akartam elkölteni. Azt mondta, odaadja az egyik gyűrűjét kp-ért cserébe. Egy 18 karátos arany pecsétgyűrűt adott 3500Ft-ért. Örültem, hogy rám mosolygott a szerencse és hogy segíthettem valakin. Az ékszerész 38.000Ft-ra értékelte a gyűrűt. Majd következett az utolsó teszt, ami alapján kiderült, ez bizony egy sárgaréz gyűrű, hiába van benne a próba. Naiv és segítőkész voltam, ez lett a vége...
Állítólag akivel valami rossz történik, azzal utána valami jó is, mert megérdemli. Ma hívott Süti, hogy korábbi "főnököm" megadja az egy éve esedékes pénzünket, fejenként 22.000Ft-ot. Tulajdonképpen örülök, és remélem, ez egy pozitív sorozat kezdete, próbálok így hozzáállni. Fel a fejjel, le a labdával, izmokat megfeszíteni, már elhangzott a KÉSZ és a LE vezényszó...

1 megjegyzés:

  1. Te, azt hittem azért rafkósabb vagy ennél... Miért nem zavartad el a pichába?

    VálaszTörlés