2009. augusztus 8., szombat

TopicTorna 2009

Ismét nagy móka volt a TopicTorna. Kimerítő, négy és fél órás buszúttal értem Zalaegerszegről Pécsre, viszont a kollégiumot hamar megtaláltam. Persze elindultunk az estébe és valami blueskocsmában töltöttünk el kellemes perceket. Négyen indultunk és kb. harmincan lettünk a végére… A koleszba visszaérve azonban folyamatos volt a hangoskodás, üvöltözés, még egy füstbomba is előkerült, így gyakorlatilag semmit nem aludtam…
Másnap ennek megfelelően punnyadt voltam, de a csapat kiharcolta az elődöntőt. Este kilenckor fejeztük be a meccseket, így aztán elindultunk enni. De nem kaptunk, mert a közös kajahelyen senki nem foglalkozott velünk… De gondoltuk szombat este csak van valami nyitva Pécs belvárosában, hát rendkívül negatívak a tapasztalatim. Minden zárva, ami meg nyitva volt ott közölték hogy van kaja, de 20 perc múlva mondták, hogy mégsincs… Maradt a Meki. A buli se volt az igazi, kinőttem én már az ilyen hereszaggató technóbulikból…
Vasárnap aztán az elődöntőben kikaptunk a Falcotól, de a bronzot azért ismét megszereztük. Fasza hétvége volt, jövőre irány Dombóvár!

1 megjegyzés:

  1. Gratulálok a bronzéremhez! Meglepő és egyben kiábrándító, hogy ilyesmik történhetnek. Sehol egy normális étkezde vagy rendes emberek...
    Azért remélem, dobtál legalább egy triplát! :-)

    VálaszTörlés