2008. november 14., péntek

Ne bántsd a magyart!

Most vettem észre, hogy még nem is írtam a nemrégiben végrehajtott szlovák rendőrterrorról. Alighanem az én kifejezőeszközeim már kevesek is ehhez. Már nem is lepődtem meg, csak mélységes szomorúságot éreztem. Borzalmas volt látni a szétzúzott, magatehetetlen, vérző embereket. Persze aztán jött a „miért mentek oda?” kérdés a tömegmédiában. Azért, mert ebben az országban még páran úgy gondolják, lehet tenni az ellen hogy ősi földjeinken és jelenlegi határainkon belül a népünk megalázva és kirabolva vegetáljon, mint egy szolga. Néha meg kell mutatni, hogy vannak itt akik még nem süllyedtek teljes apátiába, és nem törődtek bele a dolgokba. Ha a vezetőink nem védenek meg minket, akkor csak magunkra számíthatunk…

Ne bántsd a magyart!

1 megjegyzés: