2008. január 18., péntek

"Soha nem látott mélyponton az MTV nézettsége"

Reggel van, szokás szerint lusták vagyunk dolgozni, hát lássuk a híreket a neten, index. Mivel köztudottan csak az m1-et szoktam nézni egyből felkapom a fejem erre az idézett címre. No lássuk ezt hogy hozták össze a mi kis indexes barátaink, akik - legalábbis szerintem - szintén a mélypont felé röpdösnek.
Sok hülye rizsa, statisztika, vakerolás mindenféle adatokról, lassan körvonalazódik ki a homályból: nem az MTV, az összes földi adó nézettsége csökken 2000 óta. Mily meglepő, amellett hogy egyre több családnak van otthon 40-50 csatornája, tisztára érthetetlen miért, komolyan ezzel fog elmenni a napom, hogy rájöjjek, úgyis lusta leszek napközben is dolgozni.
Aztán benyomnak egy ábrát, amin viszont lehidaltam. Sok faszságot láttam már életemben, na ez ügyesen előkelő helyet szerzett magának köztük.
Az ábra címe a középre-igazítás csődjén kívül még egy dolgot mutat: "A diplomások szerint a legjobb csatorna". Van itt minden, csak hármat emelnék ki, amit én is tudok fogni a kis szobaantennámmal: MTV1 - 6,9%; TV2 - 10,4%; RTL KLUB - 21,5%. Nos tudjuk, David Copperfield átment a kínai nagyfalon, én szőke vagyok, az ég meg zöld.
Nem mondom hogy az m1-en nincsenek unalmas műsorok, de vannak. De egy műsor inkább legyen unalmas, mint undorító, minden másodpercében devianciát sugárzó pöcegödör. A filmekről meg annyit hogy szeretem őket, de a film az film, a reklám az meg reklám. Mit keres az egyik a másikban??? A főhős végre szembenéz a főgonosszal, erre megjelenik a hüvelygomba, az akciós lakáshitellel együtt. Anyádat...
Remélem az van, amire gondolok, hogy retkesék adtak egy kis lét a felmérésre (rtl=tv2, mégis rtl 2x veri tv2-t, napersze...) mert ha ezek az adatok így igazak, akkor tényleg baj van az országban, mert ezek diplomások voltak, nem az egyszerű szegény prolik, akiknek a tv az egyetlen szórakozásuk...

1 megjegyzés:

  1. Abszolúte egyet tudok érteni. Inkább három beszélgetős műsor, mint ez a Pákós, Anettkás kreténkedés...

    VálaszTörlés