2010. október 6., szerda

Microsoft Windows Live ID

Még szeptember végén történt, hogy egyik pillanatról a másikra elérhetetlenné vált számomra a saját Windows Live azonosítóm, illetve nem tudtam annak használatával elérni a Messenger, valamint a Hotmail szolgáltatásokat. Utóbbi nem is lett volna baj, mert sosem használtam, de a kapcsolattartás a barátokkal, ismerősökkel azért mindennapos jelenség nálam. Rögtön kutatni is kezdtem a mindenre választ adó interneten, így jutottam el egy olyan címre, ahol segítséget lehet kérni az ehhez értő, ezért fizetett emberektől. Azt írták, a levelemre (amiből egy külső szemlélőktől védett fórum kezdő hozzászólása lett) 24 órán belül válaszolnak, addig legyek türelemmel. Így is tettem.

A válasz egy link volt, amire kattintva megváltoztathattam a jelszavam. Ezt meg is tettem, de a rendszer továbbra sem engedett vissza, ám a jelszavam legalább ismét meg tudtam változtatni (ez ugyanis korábban nem sikerült, többek közt ezért is kértem a Microsoft segítségét), de ekkor is elutasították a bejelentkezésem, mondván túl sokszor próbálkoztam rossz jelszóval bejelentkezni. Elegem lett, visszaírtam a segítőmnek a fórumunkra, hogy nem vált be, küldje el legyen szíves a kapcsolataim címét, mert létrehozok egy másik fiókot. Pár napot vártam a válaszra, majd új fiókot hoztam létre, levadásztam az ismerősök címeit, valamint értesítettem, akit tudtam, hogy már az új címem használja. Ez nagyjából be is vált, a többség vette a fáradtságot és újra ismerősnek jelölt, én pedig megnyugodtam.

Ma reggel azonban újra megkaptam a jelszóváltoztató linket a régi címemhez, és most működött! Gyorsan be is léptem az MSN-emre, leírtam a kapcsolataim címét, majd kitöröltem onnan mindenkit, ugyanígy tettem a saját magamról megadott infókkal is, hogy végleg kitörölhessem a rendszerből ezt a régi azonosítót. Azt a hibaüzenetet kaptam, hogy mivel élő hotmail fiók tartozik az azonosítóhoz, nem törölhető. A hotmail fiókot is nagy nehézségek árán, de sikerült törölni (bár még 270 napig aktívan tárolják), majd ezt követően végre megszüntettem a Windows Live ID-met is! GYŐZELEM!

A Microsoft mégsem tudott kibabrálni velem. A segítőkész Andreának (mert így hívták a Microsoft Helpdesk emberét) megköszöntem a rám fordított időt és hasznosnak jelöltem az általa adott információkat. Köszönjük, MSN!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése