2009. június 20., szombat

Államvizsga PÖCS!

Sikerült. Végeztem a tanulmányaimmal, miután 2009.06.16-án fél egykor kiléptem a teremből, ahol a szóbeli vizsga folyt. Előtte való napon írásban bizonyítottam, hogy megérdemlem a kemény borítójú elismerést. (Ki hallott már ilyet, írásbeli államvizsga...) A lényeg, hogy az első BA-rendszerben végzett kilenc (9!) hallgató közül én voltam az egyik, ami nem egy utolsó dolog. Ami viszont furcsa, hogy még nem fogtam fel a dolgot teljesen. Még nem költöztem haza, még tanulnak körülöttem az emberek (már aki...), még szinttanári teendőim vannak. Legkésőbb július 3-án költözhetek ki a kollégiumból, de remélem, erre hamarabb is sor kerülhet majd, nem lesznek akkor már sokan a kiköltözésre váró diákok. Kérdés, hogy addig mit kezdjek magammal?
Természetesen edzésekre járok, holnap a csapat történetének első rájátszásbeli mérkőzésén lépek majd pályára, ahol a szomorú emlékű tavalyi Pécs Gringos elleni összecsapás visszavágójának lehetnek tanúi a kilátogató nézők. Amennyiben kikapunk, vége a szezonnak, vége az edzésidőszaknak is, számomra az amerikaifocinak is. Éppen ezért a győzelemre kell törnünk, megmutatni, mire is vagyunk képesek, ha igazán odatesszük magunkat.
Amit elkezdtem tehát, hogy még nem jutott el a tudatomig, hogy végeztem a tanulmányaimmal, annak az a lényege, hogy talán majd ha hazaköltöztem, megkapom a diplomám, megváltozik minden, felfogom végre, mi is történt valójában. Addig pedig maradok őszinte tisztelettel: Demolition Man

1 megjegyzés: