2009. május 10., vasárnap

Színházat a népnek!

A 2008/2009-es "szezonban" is bérletet vettem a Petőfi Színház előadásaira. Sajnos egyről, a leginkább vártról, a Kakukkfészek c. darabról lemaradtunk a rossz PR-nak köszönhetően. Szerencsére adódott egy lehetőség, amivel éltem, és ma este elmentem megnézni az előadást. A nagy meleg sem tántorította el az embereket, szépszámmal jelentek meg a színházban. Mosolyogtam, mikor Bujtor István hangja egy tipikus Nokia-csengés után azt dörmögte a hangszórókból: "Kapcsoljuk ki!"
Az előadás fantasztikus volt, Eperjes Károly és Bujtor István főszereplésével a megelevenített elmegyógyintézet lebilincselő szórakozást nyújtott. Az már más kérdés, hogy többször is, mikor elsötétedett, valami magát viccesnek tartó egyén előkapta a lézeres kulcstartóját, és minden néző tudtára adta, hogy neki bizony ilyenje van. Aztán az már csak hab volt a tortán, hogy előadás közben zenélni kezdett az előttem ülő mobiltelefonja, amit hosszas keresgélés után talált meg és kapcsolt ki. Nem, nem szőke nő, barna férfi volt... Arról meg inkább nem is írok, hogy milyen ruhákban járnak manapság az emberek színházba. Valakinek szólni kéne nekik, hogy ez nem mozi.
Mindenesetre az élményt nem veheti el senki, de így egy kicsit keserű szájízzel hagytam ott a Petőfi Színházat, valószínűleg utoljára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése