2008. augusztus 14., csütörtök

Sötét Lovag

Megnéztem, ráadásul moziban, mert úgy gondoltam, ennyit megér. És igazam is lett! Christian Bale álarc nélkül még mindig ügyesen alakítja az elkényeztetett milliárdos playboyt, de amikor belebújik a triplaszövésű titánium-kevlár gúnyájába, akkor már csak a látványos harci jelenetek élvezhetőek, mert addig sem beszél. Történetesen ugyanis nem elég neki, hogy az arcának kb. 85%-át takarja egy maszk, a hangját is el kell torzítania, minek következtében azt vártam, hogy a film végén odamegy egy kissráchoz, és közli vele: "Én vagyok az apád!". A történet és a látványos effektek mellett ami miatt érdemes megnézni ezt a filmet, az Heath Ledger zseniális Joker-figurája. Egyszerűen lebilincselő, ahogy a kicsit skizofrén, nem kicsit őrült és valahol mégis hatalmas igazságokat mások arcába vágó karaktert megformálja. Azt hittem, Jack Nicholson után senki nem lesz jó Jokernek, de szerencsére tévedtem. Igaz, ez a Joker nem az, aki besétált átfesteni a galériát Prince Party Man c. dalára. A mostani Joker nem annyira mókázós, sokkal inkább őrült, ugyanakkor fantasztikus meglátásai vannak, és ahogyan ezt Heath Ledger megjeleníti, az valami hátborzongató. Mindenkinek csak ajánlani tudom, akit valamikor is érdekelt Batman, vagy éppen Heath Ledger. Engem meggyőzött!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése